Resuming podcast

11 de Març de 2021 a les 14:41

Comença l’elaboració un Pla de màrqueting turístic a la Garriga

Compartir

L’Ajuntament va iniciar a finals del 2020 un Pla de màrqueting turístic. Es tracta d’un estudi que pretén identificar quines són les singularitats de la Garriga, a nivell del turisme, i l’objectiu passa per posar-les en valor, comunicar-les i atreure noves visites al poble un cop, ben passat la pandèmia, es pugui reactivar el sector turístic de proximitat i de qualitat. Un treball que s’està realitzant amb una subvenció de la Diputació de Barcelona, amb cofinançament municipal, de la mà de la consultora Chias Marketing. El regidor de Patrimoni i Turisme, Jordi Pubill, explica l’objectiu d’aquest Pla de màrqueting que ha decidit encapçalar el consistori.

Tot plegat ha de servir per poder posar en valor diferents aspectes del turisme local i així atreure noves visites al municipi tan bon punt la reactivació del sector turístic es vagi produint. Per aconseguir-ho s’han fet o es faran reunions amb l'equip de govern, personal municipal i grups d’opinió amb diferents empreses, comerços, restaurants, entitats i associacions del municipi. En paral•lel, també s’ha llençat una enquesta a la ciutadania a la plataforma de participació i reunions amb persones vinculades a la comunicació i el turisme. Pubill destaca quins passos s’estan seguint i els terminis que s’han establert.

El Pla de màrqueting turístic és el següent pas després que, fa poc més d’un any, es donés a conèixer el Pla Estratègic de desenvolupament turístic de la Garriga. Un document que es va realitzar durant l’anterior legislatura entre les regidories de Turisme, Promoció Econòmica i Patrimoni.

Clica aquest enllaç per escoltar la notícia