Resuming podcast

21 de Febrer de 2025 a les 13:27

La Garriga renova la seva identitat amb la nova marca de ciutat

Compartir

El procés de treball que s’ha portat a termes durant els últims mesos per crear una nova identitat col·lectiva per promocionar el municipi va culminar dijous al vespre, a Can Luna, durant l’acte de presentació de la marca de ciutat de la Garriga. Un element de la comunicació i del llenguatge i, com a tal, un dels seus objectius principals ha de ser el d’unir, sumar i integrar, sota una mateixa identitat, tant els públics interns com externs. La feina s’ha realitzat durant els últims mesos de portes endins de l’Ajuntament, vinculant les diferents àrees, mitjançant la feina de Chias Marketing i agència de disseny i desenvolupament web de Mortensen. Una tasca que ha permès fer una marca que ha de convertir-se en un actiu emergent per la Garriga, que assoleixi, de forma ràpida, un elevat grau de coneixement per la gent del poble i els visitants. L’alcaldessa de la Garriga, Meritxell Budó, posa la importància de teixir la promoció del poble a través d’una mateixa marca.

La nova marca de ciutat té l’objectiu d’aportar una coherència al procés de construcció d’una identitat territorial, ja que tota l’atenció i la repercussió se centra en una única marca: un únic emissor. La marca ciutat ha de servir per millorar el posicionament de la Garriga i per a integrar la comunicació que se’n fa. El projecte parteix de la base que la Garriga es vincula amb el benestar, la identitat visual que representa el projecte està basada en una tipografia fàcil de llegir, una marca gràfica en forma de flor i un eslògan ‘La Garriga, on s’està bé’. I es volen posar en valors conceptes com l’Economia, l’associacionisme, creació i el mateix benestar, entre d’altres. El regidor de Promoció Econòmica, Alex Valiente, destaca tota la feina que s’ha portat a terme els últims mesos.

L’acte de presentació de la marca ciutat va reunir un gran nombre de persones dijous a la sala polivalent de Can Luna. Un esdeveniment que va comptar amb la presentació i amenització del Màgic Pol. Al final dels parlaments dels representants polítics va ser el torn d’un piscolabis on es va convidar a totes les persones presents a fer-se fotografies al photocall amb la nova marca ciutat de la Garriga.

Clica a continuació per sentir la noticia