16 de Desembre de 2024 a les 14:46
Posar en valor el comerç de proximitat durant les festes de Nadal és el principal objectiu de l’ASIC Som la Garriga. I aquestes festes ha engegat una campanya comercial que torna a comptar amb un sorteig i amb una programació perquè els veïns i veïnes, especialment les famílies, es quedin pel centre i comprin als comerços de proximitat. El 5 de desembre es va donar inici a una campanya que s’allargarà fins el 5 de gener. Tot plegat s’engloba en la campanya ‘Per Nadal consum local’. D’una banda, hi haurà diferents tallers als carrer del municipi, cal sumar-hi una novetat, ja que es cagarà el tió el cap de setmana del 21 i 22 de desembre al centre del poble, i també s’hi sumen activitats per dinamitzar el carrer. A més, es repeteix el sorteig de 4 vals valorats en un total de 1.000 euros, entre totes les persones que consumeixin aquest dies als establiments que formen part de l’Agrupació de Serveis i Comerciants de la Garriga. Per la presidenta, Mònica Sabata, l’aposta pel comerç de proximitat es manté clara.
Aconseguir que els veïns i veïnes no marxin fora, i al mateix temps que s’apropin a la Garriga persones d’altres pobles del voltant, és el principal objectiu de la campanya comercial. A més, l’ASIC també col·labora amb el festival Silenci, que tindrà lloc els propers dies. Qualsevol persona que etiqueti totes dues entitats, entraran en el sorteig d’entrades per les actuacions. Sabata explica més detalls de com es pot participar al sorteig de vals de descompte.
Qualsevol persona pot participar fins el 5 de gener al sorteig que ha preparat l’ASIC entre totes les persones que omplin una butlleta després de comprar a les botigues i serveis associats. Serà al final de la campanya quan es faci el sorteig dels vals, valorats cadascun en 250 euros, que es podran bescanviar per productes.